میگه نوشته ت درد داره کی میدونه پشت این نوشته هاچیه
میگه نوشته ت درد داره کی میدونه پشت این نوشته هاچیه

 

 

 

هر وقت برای آشتی اومدی
گلویت را صاف کن،
جمله ات را با یک دوست دارم شروع کن…
یا مثلا”چقدر دلم برایت تنگ شده…”
زن ها قرار نیست سرداران جنگ باشند،
یک دروغِ کوچک کافیست…!!!

 

 

 

 

 

 

به احساس تو بد کردم بیا برگرد
همه حرفاتو رد کردم بیا برگرد
همیشه راه تو دل دادگی بوده
خودم این راهتو صد کردم بیا برگرد

 

 

 

 

 

 

آرامشــی می خواهم ،
خلوتــی می خواهم ،
تــو باشی و من ..در کنار هـــــم …
تو ….
سکوت کنــی…
و من
گوش کنم

 

 

 

 

 

 

کـــاش در سرزمین مــــن ..
بـــه جـــآی حجـــآب وحـــــیا..
شـــــرافـــت اجباری بـــــود!

 

 

 

 

 

 

تنـــد رفـتـه استــ ..
  کودکی های مـن ..
با دوچرخه ی قــراضـه اش کـه همـیشــه ی خـدا…
  پنچر بـود

 

 

 

 

 

 

ناز کن تا روز و شب غرق تمنایت شوم
تا قیامت شاعر چشمان زیبایت شوم
از ازل زیباترین تصویر دنیا بوده ای
کاش میشد تا ابد محوتماشایت شوم
دوست دارم لحظه ای که دل به دریا می زنم
قایقم را بشکنی تا غرق دریایت شوم !

 

 

 

 

 

 

آنقدردوست دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل هاتعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !

 

 

 

 

 

 

کاش باورت نشود که چقدر دوست دارم تا تمام عمر آنر به تو ثابت کنم !

 



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 13:26 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 2678 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<